? . -

Who said you dont have starpotential

oooch så var jag tillbaka igen! Känner att jag bara mår sämre av att gräva ner mig så jag ska försöka göra mitt bästa istället.

Idag var jag i skolan och det kändes BRA för första gången på länge. Efter plugget drog jag och Anna till barista och satt och pluggade matte tills Felicia och Anni kom. Då blev det lite politiksnack, hehe. Ovanligt?
Har träffat grabbarna (Ogge, Philip, Brouk, Ralle och Victor) och lite senare Amanda också, ikväll.

Men nu har jag lots to do. Måste fixa ihop mina bästa låtar av de jag skrivit.
Jag tror att jag har nåt på g så jag kanske behöver låtarna!
hoppashoppashoppas

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!