? . -

Allt syntes dött och förfruset på jorden.

Igår blev det en lugn kväll med Anna och Johanna. Mysigt.
Snart ska jag till Vännäs och fortsätta redigera och jobba med bilderna som jag tog igår.

Johanna och hennes sjukligt långa och tjocka (äkta dessutom) hår passade bra som modeller kan jag tala om!
Skulle göra nästan allt, för att få ha så fint hår som denna människa.

Och på tal om hår så var inte färgen jag hade i somras helt fel.. Nu är mitt hår jävligt gult. Vad hände?
Sommarbild! Jag saknar min hårfärg..

Kommentarer
'johhanna

Men söta du! Tack så jätte mycket.

När kommer bilderna btw? Är sjuuukt nyfiken! Sorry om jag tjatar;)



Blogg: http://sjostedtss.blogg.se/
2011-12-04 @ 21:56:38


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!