? . -

Om året

Jag kommer att ha två julaftonar (stava), på fredagen firar vi hos mamma med Lillemor, Dalia, Jonas, Per, mamma och jag. Och på Lördagen riktiga julafton) så firar troligtvis jag och Anna hos pappa med han och farmor.
Ska bli så mysigt med julafton! och nu om Anna ska vara med kommer det kännas som att ha en syster ♥
2011
ÅRET.
Hur har året 2011 varit för dig?- det har varit både fint och olyckligt.
Bättre än förra året? - Egentligen hade jag väl roligast år 2010 för då var inte allt så seriöst. Jag sket i skolan mer än jag borde ha gjort och jag log bara åt alla som inte tyckte om mig. Det har man ju fått tagit igen idag!
Någonting du aldrig kommer glömma 2011? - Finns många fina minnen, men en dag att minnas var när jag, Anna och Johanna tog bussen till en strand vi inte ens visste var den låg och badade och grillade, samt tog massor av fina bilder och bara njöt av den varma solen!
Har du flyttat under år 2011? - Nej, men i slutet på 2010 flyttade ju jag och mamam hit till lägenheten.
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Det har jag gjort. Och det måste nog vara den gamla godingen Skinny Love med Bon iver/Birdy.
KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit 2011? - All min kärlek går till min familj och mina vänner. Och det är det enda jag vill.
Har du hånglat med nån utan att ni var tillsammans ? - Tror inte det. Kanske någon enstaka.
om ja, vem? -
Har du varit kär? - Nej. Klarar mig bättre utan sånt.
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Ja.
Har du haft ett hemligt förhållande? - Verkligen inte?
SORG&HÄMND.
Har någon i din närhet tagit självmord? - Nej. Vilken hemsk fråga.
Har någon i din släkt avlidit? - Nej.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - Haha, ja ni skulle bara veta vad hård jag är!! nej det har jag inte.
Varit i slagsmål? - Nej.
PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - Många gånger.
Isåfall vad? - Ett exempel var nog när jag färgade håret mörkt (ytlig som jag är), för det tog bara någon månad så ville jag vara blond och lyssna nu, jag blekte håret 9 gånger. Stackars hår.
Har du skämt ut dig? - Jodå. Nog har man ramlat framför bussar/i bussar etc ett antal gånger.
Har du varit ute en hel natt? - I somras var jag nog det hela tiden.
Har du blivit tagen av polisen? - Nej.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja.
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? - Ja.



Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!