? . -

Pour a little salt, we were never here.

Känner mig bekvämt stressad.
Vet inte varför, men jag tycker om känslan när man har mycket att göra men ändå hinner med allting. Jag känner mig liksom duktig eller något sånt.
Ska på stan med Anna idag och fortsätta med julklapparna, och förhoppningsvis kommer Amanda och möter mig med mina 500 kr för mina pengar på kortet börjar minska..
Här är lite saker jag köpte igår;
(kan inte visa er vissa av sakerna för det är julklappar)
Sakerna jag beställde!

Kommentarer
Maja

Sv: Tack Moa!

Jag tror inte folk förstår vad de egentligen gör när de säger sånt..

Kraaam!



Blogg: http://majakemi.blogg.se/
2011-12-21 @ 13:51:48
Fannii

Men åh sötnos! Jag får ganska många frågor om smink videos och sånt men tyvärr så är det nåt som gör att jag inte kan ladda in filmerna i datorn tyvärr jag ska försöka fixa det när jag känner att jag orkar...men jag har precis tänkt att göra en jul sminkning och gillar du den kan jag visa steg för steg med bilder i alla fall! KRAM :)



Blogg: http://fanniies.webblogg.se/
2011-12-21 @ 17:40:57


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!