? . -

Youre face is covered by lies

Igår kom Johanna, Anna och Erik till mig och såg lite film. Sen åkte Johanna och Erik hem vid 23.30.
Vid 24.00 ringde jag och Anna hit Linus och Rasmus som kom på några minuter. Sen låg vi alla fyra i min trånga säng (sängen jag har i stan är trång, ja) och kollade på massor av filmer ända till kl 05.00 ungefär. Då gick killarna hem och jag och Anna somnade kl 06.00 till massor av gamla avsnitt av Desperate housewives.
Nu har jag nyss vaknat och ligger och förundrar mig över hur obehagligt det är att somna när det är mörkt, och sen vakna när det är mörk.
Ständigt mörker, och jag gillar det inte.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!