? . -

Grekland update!

Ja, har antligen fatt tag pa en dator i soliga Santorini! Allt har ar jattefint och jag har an sa lange haft det grymt bra! Igarkvall traffade jag en 16arig svensk tjej som jag umgicks med hela kvallen. Hehe, man far ju dricka i Grekland om man ar 15 sa det blev inte helt nyktert igar. Idag ska jag och Sabrina (som hon heter) ut och kaka osv. Ska bli mysigt! Imorgon bar det ivag till bergen, dar vi ska bo i 2 dygn, sen aka ivag till en annan o och umgas med nagra bekanta som ocksa ska dit.
Har tyvarr brant mig lite.. Men annars ar allt finfint! Ah, hade glomt hur fint Grekland ar!
OCH BTW, badade i poolen igar och da blev mitt har gront! De sager ju att det kan bli det om man blekt haret, men har anda aldrig riktigt trott pa det. Men, aa har tvattat ur det mesta grona nu sa det kommer bli bra.
CYA

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!