? . -

Tidsinställt

Jaa, nu sitter jag förmodligen på Arlanda med en fet godispåse och myskläder..
Så tänkte därför berätta om gårdagen.
Jag och Johanna vaknade, slitna som fän, men vi satte upp håret och klädde på oss sen följde jag henne till bussen. Då mötte jag Yasmine och Lollo (var galet längesen jag träffade dom brudarna) Så det blev många kramar osv. När Johannas buss kommit lämnade jag henne och mötte upp Yasmine, Lollo och Wegerud och så gick vi på marknaden och åkte karuseller hela eftermiddagen.
Senare mot kvällen blev det lite catfight mellan oss fyra hahah. Men vi löste det och sen skrattade åt det. SEN gick och handlade thaimats-ingredienser och fixade ihop en god wok till brudarna och mig. min lilla pappa fick också smaka lite. Och sen hände det inte så mycket mer.. Jag somnade alldeles för sent btw. Så jag är sjukt trött nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!