? . -

Update från en by som jag ej vet namnet på

Ja, idag har jag och Axel varit med om ett litet äventyr kan man säga. Haha.

Vi åkte upp i bergen till byn Hora (uttalas Schåra) Och där fanns ingenting roligt så vi tänkte åka hem igen. Då råkade vi ta fel buss, och eftersom vi dumt nog inte visste vad byn vi bodde i hette så var det svårt att fråga vilken buss vi skulle ta. Iaf så hamnade vi på andra sidan ö, helt borta i ingen beboelse eller nånting.. Kul.. Som tur var tog vi oss tillbaka till Hora och därefter till våran by! *puh*

Btw. Jag har blivit fläckig på ryggen! Brände mig ju där första dagen. Usch fyfan vad fult det ser ut. Jaja, bara det inte blir någon fler stans på kroppen! -.-

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!