? . -

Dagen efter

Ja, idag har varit en sjukt skum dag.. Jag vaknade klockan 07.00 och klev upp och drack lite äppeljuice i köket. Sen somnade jag överlutad över köksbordet och vaknade igen kl 12.00 och då gick jag till datorn. Och så har jag suttit vid datorn sen dess. Käkat lite pizza osv..
Hur jag ser ut idag är inte heller att tala om.. Vafan hände igår egentligen? haha nej, men nu ska vi inte vara sånna.
Men ikväll blir det jävligt kul iaf! Firar midsommar hos mändii och det lär nog bli ett par stycken kan jag lova!
Hey sexy boy set me free tonight, dont be so shy, play with me.. nanana



Kommentarer
Emelie

Hoppas du får en bra midsommar! =D



Blogg: http://emellay.blogg.se/
2011-06-24 @ 17:40:07


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!