? . -

Dr Phil på linjen

Alltså shit, jag blir typ bara argare och argare för varje dag som går..? Mycket för att när folk ofta driver med mig så brukar jag inte säga nåt, men nu har jag börjat försvara mig och då tycker mina vänner att jag är en bitch för att jag slänger tillbaka en kommentar när dom tex har sagt : "Men gud moa, usch, ät för fan smalis!"
Och jag brukar aldrig liksom försvara mig när folk säger så men nu står jag inte ut med vetskapen att jag alltid sviker mig själv!
Och en till sak jag HATAR: Om jag säger "nej, jag vill inte." Eller, "nej, då blir jag arg." Och så svarar personen "jag bryr mig inte"... Det är väl klart att man ska bry sig om sina vänner? Herregud, har det gått så långt att man ständigt bitchar mot sina egna vänner så ska man nog stanna hemma ett tag och repa sig. Hur många vill vara egentligen vara kompis med en sån?
Och sen jag började på prolympia har jag varit lite mesig kan jag faktiskt säga. men nu är jag back on track och ingen kan fan ta ner mig! Haha, och ni som brukar provocera mot mig, ni kan ju förvänta er en jävla massa provocerande om ni fortsätter.
Hatar verkligen att folk jämt ska driva med mig för att jag är smal.

Kommentarer
anna

kände att du borde säga det här face 2 face till folket alltså oss.. funkar inte alltid att uttrycka sig via bloggen och sen gå runt och bli förbannad/irriterad men inte säga nått.



2011-06-12 @ 10:17:49
moa

jag sa ju till då? och hur många ggr har jag sagt att jag inte vill men du lyssnar ju inte. dessutom har jag en dålig period så jag blir lätt arg. sen var inte inlägget bara till dig m.fl men det verkar som att du tar åt dig. och jag var arg igår och ville avreagera mig så jag gjorde det på mitt sätt. och det fungerar galant att skriva det på bloggen för det lockar läsare och det är ett sött att få dig att lyssna eftersom du varken har tele elr är inne på fb mm.



2011-06-12 @ 16:46:45
lovis

starkt inlägg moa!

ingen kan rå för hur man ser ut,och det är inte värt att trycka ner folk för att dom ser ut på ett speciellt sätt osv. Håller helt med dig, it's on bitches!;)



Blogg: http://lloviis.blogg.se/
2011-06-12 @ 17:24:31
anna

jag vet ju om det här redan så det var inget direkt nytt moa.. och ja jag blir faktiskt lite less på att du avreagerar dig här men inte säger nått face 2 face. för nej, det är fett sällan du snackar som du gör här.



klart ingen ska få trycka ner dig för hur du ser ut, smal eller vad det nu är.. men det är inte ba det detta handlar om. nu blev det helt random men.. ja jag tar åt mig för jag vet att jag är en av dom du menar. ring mig?

hoppas du inte tror att jag inte bryr mig för det gör jag.. dra en chill nu ffs



2011-06-12 @ 22:21:17
Anonym

<3



2011-06-12 @ 22:22:10
moa

Tack lovis, bästa (L)

och anna, jag vet att du bryr dig och du är ju min bitch right? ;) haha nej, men egentligen är problemet inte så stort.. Ville mest avreagera mig och eftersom jag inte kunde göra det på wegerud den lilla skitungen, så blev det på dig anna x] förlåt för det. Vi glömmer dethär hahah. Klart man ska snacka face 2 face :) puss på er



2011-06-13 @ 09:53:18


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!