? . -

Gårdagen

Igår slutade kvällen med att jag var med amanda och en stund gick vi ner på byn och träffade jossan, elvira, lajjis, anton och albin tror jag han hette. Det var kul att träffa mina gamla vänner som jag inte umgåtts med på ett tag! Iaf, när folk vid 00.00 började dra hem, gick jag och amanda hem till mig och kollade skräckfilm och åt jordnötssmör. Vi fjantade oss ganska mycket vid webcamen också. Så här bjuder jag på några riktigt stiliga bilder!
Jag kan vara riktigt ful, så gör er beredda!

Kommentarer
amanda

VI ÄR FINAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Blogg: http://fforsgrens.blogg.se/
2011-06-03 @ 15:02:57


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!