? . -

Harbajs

Sitter nu hos min broder och ska snart dra ut och sola lite! Igår hade jag en mysig kväll med Johanna, Anni, Cronken, Sebbe och nån fler som jag inte vet namnet på. Vi (cronken) käkade pizza och drog oss omkring. Efter ett tag drog alla till Böles (där det tydligen var fest) förutom jag och Anni för vi var inte sugna, så vi stannade på stan och åt och pratade. Sen GICK vi till Carlshöjd.. Tro det eller ej.. Och jag sov hos min brorsa och hon drog hem!
Här är en hare som typ bor på Ålidhem.. Vi såg den imorse när vi åt frukost haha. Den är hur söt som helst ;p fattar dock inte vad den gör på Ålidhem men..

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!