? . -

Konfirmering

Glömde säga att jag konfirmerade mig igår! Det var jättekul men kommer att sakna det jättemycket faktiskt. Ashit.. hela konfagruppen har ju typ blivit bästa vänner eftersom vi sett varandra gråta och skratta osv. Älskar er och allt vi gjort och att ni alltid finns för en.
Vi får inte glida nu!
jag fick några presenter:
*En keramikängel av anette.
*En äkta pärla med äkta guld runt om till mitt berlockarmand, av dagmar.
*Ett äkta guldkors med äkta guldkedja av pappa.
*5000 kr till moppen av pappa.
*Ett äkta guldhalsband med äktaguld smycke som gått i arv av min farmor!
Trodde inte jag skulle få så mycket. Jag tycker iaf det är mycket så jag är skitglad! Tack så jäkla mycket :'D
Tog olivias bilder för jag själv har inga.. än.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!