? . -

Några ord om kärlek

Ja, som några redan vet är det slut mellan två personer nu, och jag vet inte om jag ska skriva deras namn men på ett sjukt sätt har jag iaf hamnat emellan dom. Killen mådde dåligt och hade ingen att snacka med, så jag ställde upp, vi snackade mer och mer och jag gav honom råd vad han skulle göra för att deras förhållande skulle bli bättre. Efter mycket trassel fjorde dom slut och ja, jag blev faktiskt rörd.
Så det är därför jag brukar hålla mig undan förhållanden osv. Jag känner att jag har blivit tillräckligt sårad förut, för att kunna gå igenom det igen, även om det var ett tag sen sist.

På nåt sätt fick det här mig att påminna mig själv om varför jag inte kan vara tillsammans med folk.
Så nu vet ni varför.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!