? . -

No shit?

usch vad mycket jag hatar här i världen. Och jag vet att man ska fokusera på det positiva, för annars fungerar inget. Men, jag måste få skriva av mig lite nu,
Jag är så sjukt less på skolan, föräldrar som inte tar deras ansvar, äcklig/respektlös stil mot andra, pengabrist, och att jag fortfarnade inte har någon moppe. Jag är så arg så att jag skulle kunna gråta. Och det värsta är att jag så gärna vill hänga ut personerna jag är arg på i bloggen, men, det kan jag inte. Guud vad jag bara vill skriva det jag tänker.. Kanske ska börja med det? men då skulle jag väl få hela sverige på mig. Äh, har ändå aldrig brytt mig speciellt mycket.
*Något jag i alla fall kan säga är att, ni föräldrar där ute som sviker era barn, tänk på vad ni gör. Tror ni era barn ändras pga mer regler? Tror ni inte att lite trygghet eller kärlek i familjen kanske skulle hjälpa?
*Och till er som behandlar andra som skit - Dom kanske inte mår bra? Och det är ingen ursäkt att du själv inte mår bra, för du mår knappast bättre av att klanka ner på andra, så passa det ni skriver. För bara ett litet antydande om något elakt i en kommentar kan skada jäävligt mycket mer än ni tror.
*Ni som inte har pengar - sluta slösa era jävla impulsköpare. Vafan går ni jämt runt och klagar på att ni är pank när ni slösar bort alla pengar på impulsköp av kläder och skor som ni inte ens behöver.

Kommentarer
therese

tack sötnos!:)



Blogg: http://tesseeh.blogg.se/
2011-06-06 @ 23:37:26


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!