? . -

tidsfördriv

Snodde av ninis!

Sov i din säng: Jag
Du pratade med: Wegerud
Du delade en drink med: Säkert lajjis eller jossy..
Du gick på bio med: Anna
Du gick på stan med: Amanda
Skällde på dig: Anna :/ haha nej men mamma kanske..?

 

Senaste
Låt du hörde:
How we do it over here - Busta Rhymes
Film du såg: Water for elephants (sjuukt bra!)
Mat du åt: Clementiner
Kram: Matilda

Puss: Hmm.. ingen aning

Fest: Hos Els
Känslan: Lycka
Ilska: Att jag kanske måste gå moppekursen ensam..
Glädje: Sommarlov snart!
Personen du träffade: Pappa
Personen du fick sms av: Philip
Gången du var utomhus: På nyår
Gången du sov: Inatt ^^ 
Saken du köpte:
Tamponger


Kommentarer
NINA

alltså, "ninis" är verkligen det fulaste man kan kalla mig, Tove är den enda som får säga så men det är för att hon är blond rakt igenom och inte förstår bättre hahaha.

Nä men ärligt, kalla mig Nina, tack :)



Blogg: http://nwall.net
2011-06-14 @ 17:23:40


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!