? . -

anna banana

Har just nu kommit in efter en lång ridtur i hettan!
Jag red i ett spaghettilinne och så ridbrallsen såklart, men ja, gjorde illa mig också. Tänker inte berätta historien för den är förjävla ful och pinsam, men ont har jag nu iaf. Inte roligt. Det gjorde t.o.m så ont att jag var tvungen att kliva av pållen och lägga mig i gräset en stund.
Jaja,
snackar med bästa anna nu. Är så glad att jag har henne. Soulsister! Vi har verkligen mke gemensamt så på en kort tid har jag typ mött mig själv fast ändå inte. Haha dethär är en klyscha, men vi är som två pusselbitar som förts samman. Älskar dig verkligen,

Kommentarer
anna

klyscha eller inte jag håller med.. ;')

älskar dig moa



2011-06-06 @ 23:30:50
moa

love till dig! cya imorn busee



2011-06-07 @ 00:10:19


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!