? . -

Dagen

Tja! Den här dagen har varit riktigt seg. Har haft två prov i engelska och så har jag bara varit allmänt less på allting. Men spelar ingen roll längre för snart är det sommar! Har nog aldrig varit så utbränd som jag varit den sista terminen! Jag och anna är fan döda. Galet vad vi kommer fjanta oss den stunden på skolavslutningen då vi får gå ut ur kyrkan. Har en känsla att några fler vid namn Lovis och Johanna också kommer vara ganska glada! Haha, jaja. Nu ska jag ut och powerwalka och sen plugga till so provet imorn!

Har kvar då kvar:
*So inlämning
*No-häftet
*Eng-häftet
*Engelska provet
Inte så mycket jämför med vad jag har haft -.-
Wish me luck people!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!