? . -

Inga problem

Nu mår jag lite bättre så idag ska jag försöka få lite skolarbete gjort!
* So
* engelska
* franska
Och jag MÅSTE plugga. för jag jag inte dessa prov i veckan så skickar lärarna hem betygsvarningar. Alltså får jag inga betyg i det ämnet! och dom här tre ämnena är jag jättenära mvg i alla tre så det känns lite onödigt xD

Bjussar på en låt som sitter mig djupt i hjärtat + en bild på peter doherty ♥
Inga problem - Snook ft Veronica maggio & petter
Är det såhär det känns att vara lycklig? inga problem. Här finns ingenting att klaga på, jag vet, sen jag ordnat upp mitt liv finns inga fel, ingen kaos, ingen kris, ändå saknas någonting.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!