? . -

Resplaner

Sitter och kollar ålder för tågluffning och läser på om det förövrigt. Vill ju tågluffa så småningom, men antar att 15 år är uteslutet. 16 fick man ju vara förut men nu vet jag inte.. När jag tågluffar vill jag iaf inte göra det ensam! BIG NO! Jag vill vara med anna, alex, wegerud, yasmine, hanna, johanna, lovis och en massa. Lär ju dock bara bli några från den drösen jag tänker på..

Så himla kul! Jag älskar att hitta på saker med vänner. Som tex när jag for till grekland sist sa mamma att jag fick ta med vilka jag ville (och det gäller ju alla resor vi gör = många resor!) så länge den har pengar och kan betala, och såklart, som vanligt är det ALDRIG nån av mina vänner som har pengar. Dom bara slösar bort allt på impulsköp av kläder...... känn dig poängterad anna.. Så jag har aldrig någon att resa med :/ det suger!
Men är det nån som har råd så hör av er för jag vill gärna ha sällskap!
Här är några bilder från mina resor från 2010 och 2011
egypten
grekland
frankrike
turkiet

Kommentarer
Lexi

moa säg till mig när du ska nånstans :)



Blogg: http://freedom.devote.se
2011-05-27 @ 12:09:15


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!