? . -

Vem är jag?

Mitt namn, som ni säkert redan förstått är ju Moa. Moa Karlsson. Jag lever och bor i centrala umeå men också i en by utanför stan, i vännäs. Jag är 15 år och det min vardag består av är mycket skratt, galna påhitt, många resor och mycket sol! Alltså - jag är en ganska rolig tjej som gillar att hitta på saker.
Jag har många personer jag umgås mycket med, men i skolan är det mest Johanna, Lovis och Anna, som är tre helt underbara tjejer!
Så hur har jag växt upp?
Jag växte upp delvis i stan men mest i Vännäs. Och ni som bor i vännäs vet hur det kan vara där. Många äckliga rykten och mycket backstabbing och en jäkla massa kaxiga brudar kan jag lova! Så jag har växt upp i sånt och är van (vem är inte?). Mina föräldrar är skilda, och har varit sen jag var typ 4 år.
Min famlij
Jag har då en mamma, som jag inte tillbringar så mycket tid med. Två bröder, som har en stor plats i mitt hjärta och som jag ofta umgås med och en pappa som nog är den bästa och smartaste pappan i världen.
Jag hade två små hundar, Chanel och Bella, som nu bor hos adoptivföräldrar pga många olika anledningar. Och så har jag en liten katt, my. Hon är störd.
Mina intressen
Jag är född till att stå på scenen. Det vet jag. Jag älskar att sjunga och dansa och spela piano, gitarr osv. Det är min grej! Sen idrottar jag lite också. Jag rider och så går jag boxersize. En vanlig dag ser ungefär ut såhär för mig:
vaknar, går till skolan, kommer hem, är med kompisar, pluggar, rider.
Ungefär! haha.
På vintern blir det ofta skoter också. Och snart får jag crossen!
Här får ni lite bilder:

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!