? . -

yesterday

Igår tog jag och anna oss in på bion gratis, flörtade lite med vakterna.. eller hur var det nu? haha nej några vakter har jag inte sncakt med men vi fick iaf se thepirates of the carribean 4 tror jag att det är.. sf måste bli bättre på att låsa bakdörrarna kan jag ju säga iaf..
Sen drog det iväg till böleäng as usual! Här är min och annas konversation i väntan på bussen:
anna - moa vad är klockan?
moa - halv tolv
anna - du, jag tänker fan inte missa nån buss. den kommer.
moa - det har gått ett tag sen den skulle gått men aa...
anna - när jag för en gång skull är i tid så ska bussen fanimej komma.
moa - jo.. det står en olåst cykel där borta annars..
anna - .
moa - .
anna - NEJ NU JÄVLAR RINGER JAG BUSSVERKET. HELVETEEE!!!!!!!
*bussen kommer runt hörnet och jag och anna andas ut*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!