? . -

Dag 10

Hur ser din framtid ut -
Min framtid kommer att vara motsatsen till mitt liv nu. För det första ska jag leva. Leva för mig och för världen, och för dom som aldrig fick chansen. Jag ska resa och festa och se det av världen jag inte redan sett. Jag ska också åka till något land (Kanske Somalia) och jobba för en organisation som tex Unicef/Röda korset. Sen ska jag sjunga. Sjunga och dansa i New York.

Om ni inte redan visste det så är det en av mina drömmar att få åka och jobba som tex volontär. Jag skänker ofta pengar till organisationer och har nästan övertalat mamma att jag ska få bli en fadder också. Kanske det sista ni trodde om mig som älskar fashion etc, men jag ger hellre barn rent vatten än köper nya skor. Vem gör inte det när det kommer till kritan, men jag GÖR det också. Jag sitter inte bara på arslet och tycker synd om dom.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!