? . -

I belong to the night

Jag vet ej varför jag stör mig på detta. Det blir ju bara jag som är lidande av det om jag stör mig på det, men jag är bara så jävla less på frassetattare. Springer runt på vasa och leker ghetto när vi bor i ett av världens bästa länder.
Och att dom har sina anledningar..? Alla mår dåligt så det är ingen ursäkt.
Och jag säger inte som vissa andra, att dom är helt misslyckade och aldrig komemr bli något, för det tror jag visst dom kan. Men däremot tycker jag att dom åker snålskjuts på den delen i samhället som sliter arslet av sig för att få ett bättre Sverige.

Kommentarer
Anonym

på vilket sätt är det snålskjuts att inte följa med i samhällets utveckling?



2011-11-13 @ 19:39:03
Moa

You should know, Anni.



Blogg: http://moakkk.blogg.se/
2011-11-13 @ 20:54:43


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!