? . -

Minnen från en bra och dålig tid.

Anna la just in massor av bilder från i vintras. Börjar typ gråta av minnena. Fyfan vad dåligt vi mådde, men inte när vi var med varandra, så vi var med varandra hela tiden. Stängde alla andra ute förutom varandra. Jag sov där mer än vad jag sov hemma. Minns när vi alltid knallade till ica för att handla massor av gotta och sen låg vi hemma hos henne med energidrycker och hela köret, och kollade på skitskräckisar och snackade om allt från himmel till jord. Vi var också alltid uppe alldeles för länge, så skolan sket vi i lite för mycket kanske. Håret var mörkt också, och jag brydde mig knappt om hur jag såg ut.
Men det gör inget, för det var ändå en jävligt bra tid. både en bra och en dålig. Men bra pga dig Anna.
Du räddade mig där.
Älskar dig mer än du tror.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!