? . -

Svar

KOMMENTARER om en kvinnas vackra kropp:
ANONYM.

Jag läste.
jag lär dra den här: http://www.youtube.com/watch?v=DcGI4mE61jM



2011-11-17 @ 16:55:55
JULIETTE

lättare sagt än gjort, men bra skrivet!



Blogg: http://jul1ette.tumblr.com
2011-11-17 @ 17:05:45
LILLEMOR

Du är så fin Moa,och det du skrivit är så bra,jag är också kort och folk ser mig som mkt yngre men va faan,tänk när vi är 50 och alla våra damer runt omkring ser 50 + ut,då ser vi ut som 35 :D löv ya <3



2011-11-17 @ 17:24:54
Svar till Mr/Miss Anonymous: Do so, men då måste jag ju få veta vem du är lilla vän. Annars blir det ju svårt!
Svar till Juliette: Nej men självklart, håller med dig. Och tack!
Svar till Lillemor: Taack, vad glad jag blir. Och du är hur fin som helst och svar JA vi kommer lätt se yngre ut än 50 när vi är 50! Då får Sverige se! Love you

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!