? . -

This is what i want to see

Har aldrig tänkt på hur smal Twiggy var. Med största sannolikhet led hon nog av Anorexia, och det måste ju vara den värsta sjukdomen som finns då den handlar om att kvinnan inte räcker till etc.
Nog om det, hon kommer alltid vara den snyggaste människan i hela universum.
Här är lite bilder på tjejer jag verkligen tycker ser bra ut. Och då tänker jag på kläder, smink, allt!
4a: Amy Lee. Sångerskan i ett band som jag lyssnat väldigt mycket på förut.
3a: Christina Aguilera. Lyssnar inte på hennes musik och vet ingenting om henne men snygg är hon.
2a: Amy Winehouse. Bland de absolut vackraste kvinnorna jag sett. Naturligt eller inte så är (var) hon är äckligt snygg. Grym musik har hon också! Synd att hon slutade som hon slutade.
1a: TWIGGY helt klart. Åh jag får seriöst gåshud när jag ser henne. Världens vackraste!
Här har ni min sanna definition av vacker.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!