? . -

Im burning like fire

Har nu kommit hem och jag vet inte om det är något fel på mig, men jag känner inte den här Söndagsångesten som jag verkligen alltid känner, idag. Känner mig bara glad för att jag har en day off och ska bara njuta nu.
Känns också inte helt fel med världens bästa pappa som lagar broccoligratäng till mig nu också!
Mums.
Tror seriöst också att jag kan kalla mig vegetarian igen för jag har inte rört en köttbit på väldigt länge och jag blir äcklad så fort jag ens känner lukten av kött. Nej, nu fortsätter jag med vegmaten.

Kommentarer
amanda

moa, jag ska se till å proppa din mun full med kött när du minst anar de:]! hihi<3



Blogg: http://fforsgrens.blogg.se/
2011-11-20 @ 16:18:30


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!