? . -

10 sanningar

Tio sanningar om mig själv;
*Jag AVSKYR fördomar och folk som tror att de är så mycket bättre och mognare än andra.
*När vänner snackar om andra vänner undrar jag alltid seriöst var samhället är påväg.
*Tycker att det är jävligt sorgligt att vissa "spelar" i bloggen för att få uppmärksamhet.
*Jag har dansat sen jag var tre år.
*Jag vill mer än allt åka till Afrika etc, och arbeta som volontär eller liknande.
*Jag tänker verkligen inte sitta still i tio år till och undra varför jag inte gjorde nåt med mitt liv.
*Jag reser väldigt mycket.
*Mina vänner är mitt allt.
*Jag blir förvånad när folk ställer upp för mig (Dont ask me why).
*Jag är en riktig djurvän.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!