? . -

Dag 1

Berätta om dig själv -
Ja, jag heter Moa Karlsson och jag lever mitt liv i Umeås innerstad med mina vänner.
Jag bor i en lägenhet med min mamma, men varannan vecka bor jag faktiskt också i Vännäs med min pappa.
Mina två bröder har flyttat hemifrån redan, men jag umgås ändå ganska ofta med dom.
På fritiden dansar jag och spelar musik/sjunger (se kategorin: min musik). Jag dansar nu bara Jazz commercial och har just lagt av med Streetfunk som jag dansade i många år.
Jag reser också ganska ofta, men sen 9an började så har jag inte riktigt haft tid.
Jag älskar att ha roligt och överlever livet med mina bästa vänner. Hoppas det var enough för er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!