? . -

Just hold me

Åh igår var en galet bra kväll. Slutade dock konstigt men tills dess var den underbar. Har verkligen världens bästa vänner ♥
Först var jag med Anna och Anni, sen mötte jag upp Johanna och Liv och umgicks med dom hela kvällen.
Ikväll ska jag äta kött (tro det eller ej) hos Liv. Det står grillat på menyn och jag ser faktiskt fram emot det!
Har ju varit känslig mot kött på senaste tiden (sen jag såg mamma stycka ett djur) men nu jävlar ska jag shapea upp mig.

Right now; Lyssna sönder Just hold me - Maria Mena. (Var stolt över mig Johanna)
Ska lära mig den.


Kommentarer
Anonym

FLUMM



2011-10-20 @ 18:14:21


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!