? . -

Om mitt hår

Fick en fråga om mitt hår. Hur det är, vad jag använder för produkter osv.

Svar till den lilla tjejen: Jag har extremt tunt hår. Tunt slitet och stripigt. Men jag försöker iallafall göra det bästa av de få och bevarade hårstråna som finns kvar.
Så jag använder Elvital golden schampo + balsam (för förstört hår) och äter Silicia tabletter som gör håret (och naglarna) starkare. Den hjälper faktiskt väldigt mycket.
Sen försöker man väl tänka på att inte platta/locka/föna håret så ofta heller.. Dock ska jag gå och göra två av dom där sakerna nu, haha.
Men hoppas att jag svarade någorlunda bra iallafall.

Och tjejer därute, BLEK INTE HÅRET I ONÖDAN.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!