? . -

Överraskade Anna

Blev lite ändrade planer idag, så direkt när jag kommit till staden från Holmsund, sprang jag in på Segaråttan och köpte mig massor av läsk, chips och naturgodis. Sedan bar det iväg till Böleäng för att överraska Anna.
Ställde mig i hennes fönster och ringde och sa "Gå till ditt rum". Kan säga så mycket som att inget på hela dagen slog hennes min.
Älsklingen ♥
Så vi snackade ut. I timmar. Lyssnade på gammalmusik och skrattade åt fula bilder på oss.
Tack för att du finns Anna!

Men nu ska jag mata katten och sen gå och lägga mig.
Sov sött mina små läsare.

Anna när hon var svarthårig. fint.


Kommentarer
Din gran.

Tack för att duu finns. Kunde inte blivit gladare.. Wah tack så mycket finaste. (L)



2011-10-16 @ 22:38:43


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!