? . -

The music slows down

Befinner mig just nu i rummet bredvid Lovis, och ska snart kolla på solsidan! Bredvid mig ligger en liten kakhög, ett glas vatten och en söt katt. Kan det bli bättre?
Kan förresten inte sluta skratta åt Lovis uttalande idag;
"Det är så jäkla drygt när människor är dryga. Då känner man bara fyfan vad drygt"

Imorgonbitti blir det tidigt upp till stallet igen.. Idag jobbade vi från 08.00-16.30 så man är ju rätt slut.
Jaja, godnatt världen! (dvs den lilla delen av världen som läser min blogg)
Bilder från tidigare idag
Och snygga Lovis såklart

Kommentarer
lovis

tycker mitt uttal på något sätt kommer få världen att förstå det här med dryga människor,eller jag hoppas iaf..



2011-10-12 @ 16:46:08
lovis

btw ska sluta ta svartvita bilder, hemskheter som dubbelhakor träder verkligen fram. en som jag får passa mig,lite extra....



2011-10-12 @ 16:48:19
moa karlsson

Svar till Lovis: Hahaha men skärp dig! Jättenygg ju.

Och jag tycker också om ditt uttal. Du har världen on your side! :)



Blogg: http://moakkk.blogg.se/
2011-10-12 @ 18:08:27


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!