? . -

Gammal infektion

Bild på en gammal infektion som jag fick när jag tog tre extra hål i öronen själv.
Självklart sped sig infektionen och blev allvarligare, så jag fick åka till akuten och äta antiobiotika och bära ett bandage över hela huvudet. Jag hörde ingenting på det infekterade örat och fick sen öroninflammation för att infektionen spridit sig in i hörselgången och därav trumhinnan. Jag hade jävligt ont i några veckor och kunde aldrig göra nåt under den tiden pga smärtan och klådan.
Såhär i efterhand undrar man ju om det var värt det..


Det här var i början av infektionen, då jag just tagit ut smyckena ur de tre hålen jag tog själv.
Det blev värre fast smyckena inte var kvar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!