? . -

Minnen


Minns när jag tog denhär bilden..
Det var middagstid och jag skulle käka med Amanda, efter det skulle vi på sommarfest och den kvällen blev en av de bästa kvällar jag spenderat i Vännäs.
Minnena som kommer när man tittar på en bild är många.

Och minnena som kommer när jag ser den här bilden..
Jag var ute på en långtur med Wegerud och det är vi ju rätt ofta men det var nåt spec med dena här dagen.
Cant tell you why, men ni får njuta av bilden på min snygga kompis!

Och den här! Kulturnatta 2011 i våra hjärtan!


Ja, det finns jäkligt många speciella minnen till alla bilder så jag orkar inte lägga upp fler men nu har ni några iaf!


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!