? . -

Ej exemplariskt men trevligt ändå

Kvällen började inte exemplariskt måste jag säga. Jag tog en powernap efter middagen och vaknade 22.30 av att pappa skrattade högt från övervåningen. Då hade min väckarklocka ramlat i golvet (därav att jag inte vaknade tidigare) och jag hade massor av missade samtal från både Amanda och Jasmine. Så det blev att snabbsminka sig för att sen dra till en fest där dom jag sett fram emot att träffa, låg och spydde och det hela sluta med att jag, Lukas och Jonathan skickade hem alla och städade upp i huset.
Tro det eller ej men det var trevligt ändå. Fick träffa flera stycken som man kanske inte träffas så ofta i vanliga fall, dessutom är ju Jasmines brorsa underbart skön.
Nu ska iallafall en trött och sliten tjej sova, så godnatt!
Min underbara säng.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!