? . -

This is me

Namn: Linn amanda åström
Piercingar: Öronen och naveln
Tatueringar: Nej
Längd: 173 något sånt
Skostorlek: 39-40
Hårfärg: Blond med brunt underhår
Fräknar: Njae
Motto: Don't know what you got til it's gone
Kär? Kan jag väl inte påstå, men tycker om
Önskar du att du bodde någon annan stans? Nope
Tänker du på självmord? Nej
Tycker du att du är attraktiv? Sometimes
Dricker du? Ibland så
Använder du droger? Nä
Röker du? Ibland
Vilket schampo använder du? Jadu, det vet jag inte vad det heter
Vilken parfym använder du? Eh britney spears och någon annan som jag inte vet vad den heter
Vad är du rädd för? Spindlar
Gillar du att tvätta? Nopp
Gillar du berg och dalbanor? Ja det är rätt kul!
Senaste..
Filmen du hyrde? Haha, lägger inte sånt på minnet.
Filmen du köpte? Noone
Låten du hörde: Rolling in the deep - adele
Låten du laddade ner? Don't remember
Personen du ringde? Kalle tror jag
Personen som ringde dig? Pappa
TV-program du såg? Top model
Person du tänkte på? Kalle :')
För eller emot...
Långdistansförhållanden? Emot, skulle ALDRIG klara det.
Utnyttja någon? Emot.
Självmord? Emot!
Ungdomar som röker? Deras val, spelar inte mig någon roll.
Använda droger? Emot!
Sex före äktenskapet? För
Köra onyktert? Emot
Förhållanden? För
Favorit...
Låt: Jag vet int riktigt
Sak att göra: Öh nu blev det svårt. Umgås med vänner maybe?
Sport: Hata sport hihi
Dryck: Vettegudarna :]
Kläder: Tights eller jeans och någon frääzi tröja
Film: Vät intä
Bil: Ingen
Serie: Oth
Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? Ja
Gråtit över en flicka? Vän, jep
Ljugit för någon? Aa
Varit i slagsmål? Needu jävel
Blivit arresterad? Nej är inte så gangster:P:P
Träffat någon från internet IRL? Japp
Antal...
Gånger du vart kär? 2
Gånger ditt hjärta brustit? 3 gånger tror jag
Hjärtan brustet på grund av dig? Finns en
Tjejer du kysst? Heheh
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Nästan alla typ
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Har ingen aning
Pålägg som gäller: Donno
Dagens dryck: Ååh..juice
Senaste...
boken du läste? Längesedan jag läste någon fucking bok
Personen du fick e-mail av? Eh min slöjdlärare
Personen du fick brev av? De vet jag inte
Personen du fick sms av? Pappa
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Senast i förrgår
Saken du köpte? Macka och dryck
Vad har du gjort idag? Sovit(lite) ätit och datorn
Var det kul? Nja
Brukar du svära mycket? För mycket
När stiger du upp på morgonen? Skola: runt 6 halv 7 och helg/lov olika
Gillar du att slåss? Jodu! fast ne
Vad har du på dig? Några blå jeans, tröja plus en kofta
Vad ska du göra ikväll? Stugan! Ska försöka dra dit några fler..
Vad är du allergisk mot? Inte ett skit! :D
Var har du ont? Äckelsängen jag sov i inatt förstörde min rygg
Använder du hårspray? Yesbox
Kan du stå på händer? Helt klart
Håkan Hellström eller The Ark? Håkan förfan
Salt eller socker? Socker tror jag(?)
Gillar du ketchup? Jora
Är du glad nu? Nästan för glad. kalle är bäst:)
Var du glad igår? Hihihi jaa
Vad dansar du till? Musik, för det mesta
Stockholm är... ? Sveriges huvudstad
Göteborg är... ? En stad där jag va på klassresa!
Kan du sjunga? Kan jag väl. Men inte överdrivet bra
Spaghetti eller makaroner? Makaroner
Land du vill besöka? Thailand
Namn: Moa Karlsson
Piercingar: Tungan, läppen och öronen
Tatueringar: En tribal drake i nacken
Längd: 163 cm
Skostorlek: 35
Hårfärg: Ljusblond
Fräknar: Nej
Motto: -


Kär? Nej
Önskar du att du bodde någon annan stans? Inte just nu men inom en framtid, ja.
Tänker du på självmord? Nej
Tycker du att du är attraktiv? Ibland kanske
Dricker du? Det händer
Använder du droger? Alkohol är ju en drog så ja.
Röker du? Ja tyvärr så gör jag ju det.
Vilket schampo använder du? Bobbys repair
Vilken parfym använder du? Har många med Bl a Björn Borg, Miss Dior och Paris Hilton
Vad är du rädd för? Att mitt förflutna kommer att ha negativ inverkan på min framtid
Gillar du att tvätta? Haha nej men man gör vad man måste!
Gillar du berg och dalbanor? Jag älskar alla sorts karuseller

Senaste..
Låten du hörde: Hey ya - Outcast
Låten du laddade ner? Dubsex - 3lau
Personen du ringde? Anna
Personen som ringde dig? Anna
TV-program du såg? Nyheterna, haha
Person du tänkte på? Amanda som sitter bredvid mig!

För eller emot...
Långdistansförhållanden? Upp till var och en
Utnyttja någon? Emot
Självmord? Emot
Ungdomar som röker? För (det är mycket dumt men deras val)
Använda droger? För (samma sak där, tex att dricka alkohol)
Sex före äktenskapet? För
Köra onyktert? Emot
Förhållanden? Emot



Favorit...
Låt: Smells like teenspirit med Nirvana, Miss murder med AFI eller Feeling good med Gorillaz.
Sak att göra: Umgås med trevligt folk!
Sport: Dans
Dryck: Pepsi
Kläder: Någon classy skjorta och jeansshorts tillsammans med en nätt jacka och hööga klackar!
Film: American History X
Bil: En Ferrari skulle inte sitta fel!
Serie: Desperate Housewives eller Jackass

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? Ja
Gråtit över en flicka? Ja
Ljugit för någon? Ja
Varit i slagsmål? Haha nej
Blivit arresterad? Nej
Träffat någon från internet IRL? Ja

Antal...
Gånger du vart kär? 0
Gånger ditt hjärta brustit? 0 antar jag
Hjärtan brustet på grund av dig? För många
Tjejer du kysst? 4 stycken
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Dom flesta
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Tre gånger kanske
Pålägg som gäller: Ost!
Dagens dryck: Cider

Senaste...

boken du läste? Hungerspelen. Så underbart bra!
Personen du fick e-mail av? Min engelskalärare
Personen du fick brev av? Farmor
Personen du fick sms av? Amanda
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Det var jävligt många år sen
Saken du köpte? Ciggaretter
Vad har du gjort idag? Sovit och lyssnat på musik
Var det kul? Nej
Brukar du svära mycket? För mycket
När stiger du upp på morgonen? Fem min innan bussen går om det är skoldag och annars sover jag bort hela dagarna även fast jag hatar att göra det.
Gillar du att slåss? Haha nej
Vad har du på dig? Jasmines skjorta och svarta leggings
Vad ska du göra ikväll? Filmmys med Amanda
Vad är du allergisk mot? Är lite känslig mot mjölk
Var har du ont? Konstant ont i ryggen pga min snea ryggrad
Använder du hårspray? Nästan aldrig
Kan du stå på händer? Nästan!
Håkan Hellström eller The Ark? Håkan alla gånger
Salt eller socker? Socker 
Gillar du ketchup? Jag älskar ketchup!
Är du glad nu? Är väldigt trött men annars ja.
Var du glad igår? Ohja
Vad dansar du till? Partymusik
Stockholm är... ? Fullt med 08or 
Göteborg är... ? En mysig stad som jag ska till i mitten av maj!
Kan du sjunga? Jadå
Spaghetti eller makaroner? Makaroner
Land du vill besöka? Vill se allt av världen som jag inte redan sett.

Kommentarer
jengan

Piercingar: Tungan, läppen och öronen

----

har du inte kvar piercingarna på höftbenen?



Blogg: http://www.nattstad.se/jenniferadriansson
2012-04-22 @ 23:21:38


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!