? . -

Bettnesand

Åh herregud, jag har nog haft den roligaste natten i mitt liv inatt! har så mycket att berättta men
det hela började iallafall med att jag och johanna var sugna på att åka till bettnessand där det tydligen skulle vara ett enormt strandparty. Dom som skulle skjutsa oss kunde inte och allt sket sig så vi bestämde oss för att cykla 2,5 mil (jag vet, vafan). Vi gjorde det och väl framme såg vi hur jävla mycket folk det var. Det var minst 200-300 personer på hela området och alldeles för många stapplade omkring och var hur trevliga som helst! det bjöds på shots, jag träffade massor med folk som man inte ser varje dag och sen badade jag också. Slutade med att vi tog en taxi till Mc donalds vid 05.00 och nu är vi hemma hos mig. Vilken jävla natt säger jag bara. Välbehövligt innan skolstarten!
Hahaha fula som fan men det bjuder vi på.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!