? . -

I want you to lead me

Godkväll readers,
har haft en underbart skön dag med den skönaste klass man kan önska sig. Började dagen med en teoretisk lektion, sen var det skolfoto och efter det lunch (lyxigt som vi har det får vi äta lunch på vilken restaurang vi vill på skolans bekostnad. Varje dag!), så jag, Kajsa, Elin och Sylvia käkade på max och sen hade vi dans och sång som alltid är lika roligt. 
Nu har jag just kommit hem från dansskolan där jag dansade terminens första jazzklass! känns bara bra att vara på fötterna igen men är riktigt trött i kroppen faktiskt.. Nu ska jag slå på en film och så får vi se om jag träffar bästa timo lite senare. Godnatt! 
 



 

Kommentarer
Per

Ni får alltså äta ute på restauranger och liknande varje lunch? Låter ju nästan för bra för att vara sant! Så skulle man haft det i gymnasiet ^^

Svar: Ja det är riktigt grymt! klagar inte ;)
Moa

kajsaa!*

Gud vad hemska bilder! ser ju helt tom ut!

Svar: Nej du var gull!:D
Moa



Blogg: http://flikkbarn.blogg.se
2012-09-04 @ 20:08:33


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!