? . -

This is supernatural

Hej,
sitter just nu och väntar på Anna som ska följa med att köpa pizza, etfer det rullar vi till Johanna på haga. Kvällen spenderas där och vi lär väl mest prata och kolla film!
Igår var vi några hos mig och vi - sofistikerade som vi är - drack vitt vin ur fina glas, pratade och rökte vattenpipa. Mycket trevligt kan jag påstå!
 
Skicklig som jag är har jag dessutom lyckats slå in en skåpdörr (medans jag höll i en pincett) i ögonbrynet så nu ser jag förmodligen alldeles för hård ut i jämförelse med vad jag är, men jag bjuder allmänheten på det.
 

Kommentarer
LOVVAN

JUSTIN BIEEEEEEEEEEBER!!?!?!??!?!?!?! BIEBFEBER



2012-08-02 @ 01:51:54
hjalmar burman

jag är bög, jag kollar på porr varje dag



2012-08-02 @ 01:59:45


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!