? . -

We are chasing the sun

Hellu,
Har precis vaknat och kollat lite Skins. Nu ska jag ta en cigarett och sen kanske äta något litet. Vet inte vad det är med mig men jag är aldrig matsugen på morgonen och det suger för man blir så äckligt seg om man inte får en bra start så att säga.
Ska iallafall färga yasmines hår jävligt grymt idag så hon kommer hit snart hoppas jag. Och ja ni kommer få före och efter bilder så håll utkik!
 
Gårkvällen var förresten förmodligen alldeles för rolig.
Vaknade imorse med smink över hela ansiktet och en huvudvärk som verkade vilja stanna.
Var iallafall på teg igår med timo och anton men slutade på dalen med lovisa där vi drack någon öl för mycket och lättade på hjärtat om skola, killar, beteende osv. Bara trevligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!