? . -

Youre from the 70s but im a 90s bitch

Hej!
Den här dagen har spenderats mestadels hemma men var faktiskt nere på stan en sväng också. Fick med mig ett linne och sen mötte jag upp Anna som varit och solat. Vi drog hem till mig och gjorde mest ingenting. Så intressant har min dag varit!
 
Funderar på att byta om till myskläder och lägga mig i sängen framför en film. Ska ju fan upp till skolan imorgon och är lagomt taggad på att börja Musikal på UIG kan jag tala om! (ska dock kanske byta till Vård & omsorg men får se).
 
Hejdå sommarlovet!
 
 

Kommentarer
Lovis

Fan va grymt!



2012-08-19 @ 21:43:22
wegerud

vaddå byta?!?



Blogg: http://wegerud.blogg.se
2012-08-20 @ 00:17:15


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!