? . -

Helgen i sin ära

Helgen har spenderats med massor av trevligt folk.
På fredagen var vi ju några som grillade och igår tog jag och Rasmus bussen till Anna och såg melodifestivalen mm.
Mysig helg!

Tro det eller ej, men jag älskar att vara i Vännäs ibland som omväxling. Stan är standard såklart, men alla mina fina barndomsvänner är så himla underbara. Jag känner mig alltid så glad och uppskattad när jag är med dom och nu när mina andra underbara vänner från stan börjat hänga med mig till Vännäs ibland så kan det ju förmodligen inte bli bättre!

Ska bege mig till bussen mot Vännäs nu haha, men slänger in några bilder från fredagen i sin ära!


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!