? . -

I skolan

Hej,
sitter just nu i skolan och pluggar politik. Det är faktiskt roligt så ska inte göra något långt inlägg.
Efter skolan ska jag och tjejerna gå hem till mig och göra nudlar och dricka kaffe som vi nästan alltid gör.
Hur skulle jag klara mig utan våra samtal och kaffeträffar?
Är lite dålig på att blogga just nu, men känner att jag saknar inspiration. Vet inte vad jag skriva om.. Varje gång jag tänkt göra ett lite djupare inlägg (som ni vet att jag ofta gjorde förut) så låter allt bara bitchigt och löjligt och det slutar antingen med att jag raderar allting eller bara sparar det i utkast.
Vad vill ni att jag ska skriva om? orättvisor? min vardag? kläder?
TELL ME.

Kommentarer
moa

videobloggar hehe! och fler när du sjunger:D



Blogg: http://msjostrm.blogg.se/
2012-02-08 @ 09:40:18
Anonym

Videos på när du sjunger

dagens outfit?

hiss elr diss

typ;P



2012-02-08 @ 17:49:48
Tre follar

Gör du en video blogg så skjuter jag dig ;*

Jag är 100% seriös.



Blogg: http://kissies.se
2012-02-13 @ 05:25:42


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!