? . -

We run the night

Gårkvällen var mysig, men vid 22.00 tiden kände jag att jag behövde komma till stan, så jag liftade med min gamla musiklärare in och tog sen bussen till Ersboda. Anna skulle möta mig vid någon gränd men hon virrade bort sig så jag mötte Emelie och Ella och sen hamnade vi hos Sebbe som hade fest.
Var på Böle hos Anna (som vanligt) vid 02.00 och nu är jag i Vännäs igen.
Rörig kväll kanske, men det var ändå hyfsat trevligt. Saknade min pojke bara.
Nu blir det att äta massor av bullar som Annas mamma bakade till mig, och så ska jag plugga jävel för snart är det U-samtal!

Kommentarer
Anna

Blev så jävla glad när du kom, även om jag virrade;)



2012-02-26 @ 16:54:30
Moströms älskare

Som man bäddar får man ligga.. ;)



2012-02-26 @ 18:08:12


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!