? . -

Det är måndag.

Nu sitter jag och pluggar och ska snart gå upp och fika med pappa. Har varit i skolan idag, och efter det gick jag på stan och hjälpte Amanda att shoppa.
Haha kändes fint att jag gick runt med en liten påse från Gina (köpte mig en halsduk) medans hon gick där bredvid mig med kanske 7-8 påsar, helt seriöst. Hon och hennes jävla pengar..
Morgondagens planer är Rasmus! vi ska ta det lugnt hemma hos mig i Vännäs och om jag är snäll kanske han vill ta några webcam bilder med mig, som jag kan bjuda på!
Ha det bra allihopa!

Är lite nostalgisk av mig ikväll.




Kommentarer
Nina

Shit man ser knappt att det är du, måste vara gamla bilder



Blogg: http://www.nwall.net
2012-01-24 @ 17:11:09


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!