? . -

Gott nytt år!

Jaha, nu är det 2012!
min första morgon i år började jag med att ramla ur sängen. För eran information. Och det var inget litet glid, utan det var ett riktigt fall. Men dock jag vet fan inte hur det gick till..
Jaja,
gårkvällen blev lyckad, förutom att jag drack lite mer än jag tänkt mig, och misslyckades därav totalt med mina höga klackar på tolvslaget.
Men det var ändå en underbar känsla, fulla och glada stod vi på torget och skålade och sen kom Lovis, den enda som fattades, och man blev ännu gladare.
Underbart!
ikväll ska jag umgås med min fina vän Anna, och ska också höra om kanske Johanna vill hänga på!
GOTT NYTT ÅR

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!