? . -

Ta chansen, för jag är uttråkad.

Namn: Moa Karlsson
Piercingar: 9 i öronen, 1 i läppen (som vägrar läka igen), 1 i höften (den andra växte ut) och 1 i naveln.
Tatueringar: En drake i nacken.

Längd: 163 cm
Skostorlek: 35
Hårfärg: ljusblondt.

Fräknar: Inte en enda, tyvärr!
Motto: Jobba dig uppåt och ta ingen skit.
Kär: verkligen inte. Tack och lov.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Äh, det spelar ingen större roll. Jag vet ändå vars jag ska sen.
Vad är du rädd för: Relationer till människor, att öppna mig för människor, kvinnoförtryck och att vara ute ensam på kvällen.
Favorit..
Mat: Min vegetariska kokosgryta.
Låt: Paint it black - The Rolling Stones eller come clarity - In Flames just nu!
Sak att göra: Spela piano och gitarr, sjunga, dansa, rida, lyssna på musik typ.
Sport: Dansa på förstaplats, och gymma på andra (dvs om gymma räknas).
Kläder: Jag känner mig bekvämast i svarta jeans, en fräsh skjorta och inte alltför höga klackar.

Film: Måste nog säga American history x eller Tomorrow when the war began.
Bil: Haha ja att ha en röd eller svart Ferrari skulle inte skada.
Serie: Desperate Housewives alla gånger!

Kommentarer
Filzork

riktiga ferraris gör bara i rött. andra är fake just telling u



2012-01-17 @ 16:51:08
wegerud

finaste <3



Blogg: http://wegerud.blogg.se/
2012-01-19 @ 21:59:42


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!