? . -

Update

Jag har inte haft nåt roligt att blogga om - därför ingen bloggning.
Men nu har jag något kul att berätta. Tog om hålet i naveln idag så nu ser inte min mage lika ommöblerad ut, haha!
Har ju ärr från höftpiercingarna (en växte ut och den andra är också påväg att göra det) och sen växte ju min i naveln ut och det växte aldrig ihop riktigt, så jag har som haft en flik i naveln. Allt detta ser skitfult ut, men nu ser det iallafall lite bättre ut.

Imorgon börjar skolan också, och konstigt nog är jag faktiskt lite taggad för jag ska plugga jävel och höja mig i ungefär alla ämnen hade jag tänkt mig. Får väl se hur det går, men inställningen är på plats iallafall!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!